Fitness na sali

Polecamy Państwu różne formy ćwiczeń na sali w celu uzyskania jak najlepszych trwałych efektów w możliwie jak najkrótszym czasie.

Total Body Condition (TBC):

TBC jest jedną z odmian aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspiesza metabolizm i spalanie tłuszczu. Skuteczność TBC polega na wielu powtórzeniach tych samych ćwiczeń. Dzięki temu kształtuje pośladki, biodra, uda, ramiona, brzuch i biust.

Brzuch, pośladki, uda (BPU):

Zajęcia wzmacniające, kształtujące sylwetkę. Na treningach zwraca się szczególną uwagę na partie mięśniowe brzucha, pośladków i ud. Ćwiczenia polepszają kondycję fizyczną, wzmacniają i wysmuklają dolne partie ciała oraz likwidują zbędną tkankę tłuszczową.

Cardio Shape:

Trening cardio połączony z treningiem wzmacniającym. Podstawową zaletą tego treningu jest to, że przy minimalnym nakładzie czasu daje dużo lepsze efekty w budowaniu kondycji i pozbywaniu się nadwagi, niż jakikolwiek inny rodzaj wysiłku. Polega on na wykonywaniu wysiłku o zmiennej intensywności, np. sprint wykonywany na zmianę z squat. Taka konstrukcja treningu sprawia, że ciało zmuszone zostaje do większego wysiłku niż ten, na jaki byłoby je stać w czasie dłuższego wysiłku o stałej, średniej lub niskiej intensywności.

Workout & Slide:

NOWOŚĆ! Fenomenalne zajęcia, na których wykorzystywany jest ruch poślizgowy. Dwie podkładki sprawią, że poczujemy pracę mięśni, o których nie mieliśmy wcześniej pojęcia. Trening składa się z dwóch części: pierwsza, to cardio shape - inerwały, druga - slide - ćwiczenia wzmacniające z użyciem specjalnych podkładek lub ściereczek.

Fat killer:

Polega na zmianach intensywności wykonywanych ćwiczeń (trening interwałowy) . Trening poprzedzony jest 10minutową rozgrzewką, główna część trwa 40 minut i polega na 20 sekundowym maksymalnym wysiłku przeplatanym 10 sekundowym odpoczynkiem. Trening składa się z prostych i nieskomplikowanych ruchowo ćwiczeń cardio, które angażują jak najwięcej partii mięśni (sprint, wypady, podskoki, i itd.). Każda sesja treningowa zakończona jest 10 minutowym stretchingiem.

Nasze zajęcia nie wymagają od uczestnika przygotowania kondycyjnego. To na nich systematycznie pogłębiasz swoją sprawność i kształtujesz sylwetkę. Układy oraz zestawy ćwiczeń są tak skonstruowane, żeby każdy uczestnik na każdym etapie i w każdym wieku poradził sobie z ich wymiarem i wyniósł swoiste korzyści z treningu. Zajęcia prowadzi dyplomowana instruktorka fitness.

Główne zalety zajęć to:

  • poprawa wydolności
  • modelowanie sylwetki
  • rozwijanie siły i wytrzymałości
  • spalanie tkani tłuszczowej jeszcze długo po zajęciach!
  • podniesienie ogólnej sprawności fizycznej i kondycji

Więcej informacji oraz zapisy: Dorota Müller, tel.: 793 092 907

HONORUJEMY KARTY MULTISPORT

Centrum Estetyki Doroty Müller Urokliva

82-300 Elbląg, ul. Łukasińskiego 20a

tel.: + 48 793 09 29 07
e-mail: kontakt@urokliva.pl

Honorujemy kartę Multisport

Zajrzyj na nasz profil